vrijdag 5 maart 2010

Handwerkbeurs en mona

"Waar denk je aan...."
De hobbybeurs in Zwolle!


Ik ben bij "Poppejans"-Jannie geweest! Zo'n mooie stand heeft zij en je voelt de liefde die ze heeft en voelt voor haar vak/hobby. Heerlijk! Ze heeft ook dat mooie nieuwe vilt, heeft een speciale naam en is iets dikker dan het gewone vilt. Ik vind het zelf erg mooi! Ik kon ook het nieuwe patroon van het paashaasje van Septemberspring niet weerstaan en dus ook hop mee!

Toen op naar Atelier- Bep! Ik vind die kleine patroontjes zoo lief en heb daar een paar lieve stofjes bij uit gezocht. En omdat ik van die Apenstreken heb, heb ik mezelf getrakteerd op een apensokpop, zoo geinig!
Maar het aller leukste van alles was dat ik Elly van "My everyday things" heb ontmoet! Zoooooo Leuk!!!!
We stonden samen, zonder dat we het wisten, verwoed te neuzen tussen de Coole stofjes van Quiltstoffen on-line Gelrebloem.nl. Jolanda en Martin verkopen de meest geweldige stofjes en ik word er zooooo hebberig van, dat kent geen grenzen. (mijn beurs jammer genoeg wel ha,ha,ha) (Dat mooie stofje met kersen erop en roosjes en alle andere stofjes op de foto heb ik bij Gelrebloem gekocht)
Nou teug komend op onze ontmoeting, stonden we daar druk te kletsen over hoe geweldig we de stofjes vonden noemde ze de naam van haar dochtertje. Waarop ik dacht " verrek het zal toch niet waar zijn..zou het Elly kunnen zijn?" Ik vragen "ben jij Elly van "My everyday things?" Geschrokken keek ze op?! Ja zei ze volmondig. Nou ik ben Smoek zei ik gelachen dat we hebben. Hoe bestaat het dat je elkaar op zo'n grote beurs onafgesproken ontmoet.Ik vond het geweldig en Martin bood spontaan aan om ons op de foto te zetten. Dus ik aan Ely vragen ..Elly wil je wel met mij op de foto? Ik vond het fantastisch!
Morgen meer want ik wil jullie de foto laten zien maar ik ben niet zo'n computerwiskid en ben nog druk aan het plakken painten en wat al niet meer, snap er geen bied van ha,ha,ha Jeanet

5 opmerkingen:

  1. Jaaa ik las het al op Elly haar blog, zooo toevallig!

    Maar wat een leuke aankopen heb je gedaan! Super zeg.

    Nog even een vraagje, ik zag in een eerdere post van jou, een valentijnsboompje staan, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Ik vind deze echt heel leuk!

    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja wat is de wereld klein he?
    Leuk dat je Elly hebt ontmoet ,op haar blog las ik dat ze jou had ontmoet.Nou ben benieuwd naar naar jullie foto zie ik jou ook eens ,Elly ken ik al een paar jaar .
    Je hebt leuke lapjes gekocht ,Gelrebloem heeft inderdaad veel mooie lapjes
    We zullen vast wel te zien krijgen wat je er van gaat maken
    fijn weekend Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aankopen, jij hebt een goeie dag gehad, dat zie je zo. Leuk, he, om iemand uit weblogland live te ontmoeten! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je Elly ontmoet hebt. Zo zie je nog eens iemand die je een beetje kent maar toch eigenlijk ook niet.
    Je lapjes zijn mooi en de aap is super.
    Freubel ze. ben benieuwd naar de foto.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toeval bestaat niet ;)

    Ik vind de sokaap erg leuk!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen