dinsdag 30 maart 2010

Smoek flipt!

Nee geen vlaflippen maar STRESS!
Smoek gaat misschien verhuizen!
Jaaaaa het is echt waar.
Zolang gezocht naar een huis binnen ons budget en nu valt 't geluk ons zomaar ineens in de schoot.
Het is een voormalig huurhuis en het is een tussenwoning.
Niet zoveel tuin maar je kunt toch nog lekker buiten zitten.
En zooooooooo ruim!!!
Vier slaapkamers en een zolder waar je U tegen zegt.
Een grote ruime woonkamer en,en,en,en.....
Ik ben er helemaal vol van.
Maar nu komt het op het beslissen aan.
En ik ben een echte twijfelaar.
Spannend!
Dus meiden ik kom gauw bij jullie allemaal weer langs.
Want ik ben ozo benieuwd wat jullie allemaal creëereen.
Tot gauw en word vervolgt (hoop ik, met positief resultaat!)
Slapeloze Jeanet

12 opmerkingen:

  1. hoi Jeanet
    Ik kan het me helemaal voorstellen ,doodeng om te beslissen
    Kan het me nog voor de geest halen ,nu 28 jaar geleden toen wij dit huis kochten .Slaaplose nachten heeft het gekocht.Ben achteraf wel heel blij dat we het gedaan hebben .
    Succes met het beslissen .We horen het wel
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jeanet, tuurlijk ben ik van de partij, graag! Stuur je wel nog even een routebeschrijving? Hahaha.... Een hele fijne avond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Jeanet, dat klinkt spannend! Veel sterkte met beslissen! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, Succes met beslissen. We horen het wel. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel spannend. Wel slapen hoor.
    Succes en groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoe...!!!! Wat spannend allemaal! Goh daar krijg je natuurlijk slapeloze nachten van. Maar luister naar je gevoel (en je financiën!). Als dat klopt... you go girl!!!!!!
    Je vroeg trouwens naar die papiertjes die ik gebruikt had voor die letterbakken, die komen bij de scrapwinkel vandaan. Als je daar iets meer over wilt weten dan mail je me maar!
    ellyvantrappen@yahoo.com
    Als je hoofd er tenminste nog naar staat...spannend!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat spannend, ik zal voor je duimen dat het lukt!!!

    Fijne dag!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet,

    Wat ontzettend leuk! Ik zal voor je duimen. Hopelijk komt jullie droom uit.

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet verhuizen is altijd spannend. Succes met het beslissen en we horen nog van je hoe het is afgelopen.
    Fijne dagen en groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar dat is zeker spannend zeg!
    Zo grappig eigenlijk, je zoekt al een tijdje naar een ander huis en juist wanneer je het niet meer verwacht is het daar en heb je er een fijn gevoel bij, je ziet je zelf erin wonen!

    Heerlijk, een nieuw huis een nieuwe periode in je leven, ik duim voor je! ;)

    groetjes,
    mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zou dat fijn voor je zijn...
    Alvast fijne paasdagen , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jeanet,

    Jullie ook hele fijne paasdagen met hopelijk wat mooi weer. Geniet ervan!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen