donderdag 1 april 2010

Hhmmmmm.....

Van de flip in de dip.....
Zucht!
Koop gaat niet door..
Er was weinig tijd.
Maar ik wilde er niet wonen.
Gisteravond hebben hubby and myself het besloten.
Het huis was geweldig, echt waar.
Maar om er tussen in te wonen beklemde mij zo...(tussenwoning)
De tuin was klein en helemaal ingesloten.
Wel mooi groen maar toch...
Wij hebben nu vrij uitzicht voor en achter
Een eigen oprit en 380m tuin (heel klein twee onder een kapwoningkje)
Ik durfde het niet aan...
Wij moesten snel beslissen, woensdag 7april al een koopcontract tekenen.
terwijl we alleen maandag het huis hebben bezichtigd, beleid van de woningbouwcoperatie.
Ik dacht eerst echt dat dit ging lukken!!!
Maar ik heb een besluit met mijn hart genomen.
En dat vind ik van mezelf moedig.
Want ik neem vaak verstandelijke beslissingen en lang niet altijd de juiste...
Ik voel me onzeker en zeker.
Zeker omdat ik weet dat ik het niet wil maar...
Was dit nu onze kans geweest? ....( om te ontsnappen aan een te klein huis waar we nu in wonen?)
Stil in mijn hart hoop ik dat we weer een kans krijgen.... en dan eentje die bij ons past.
Stille Jeanet

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet, Jammer dat het niet door gaat, maar blijf zoeken dan vind je vast het huis dat wel bij je past en dan ben je blij dat je deze niet hebt gedaan. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet. Een beslissing uit het hart genomen is altijd de beste al voelt het nu misschien nog niet zo. Het gaat een keer lukken. Heel veel succes verder en voor nu sterkte met je verdriet. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jeanet
    Als het niet 100% goed voelt moet je zeker niet een huis kopen je zit er heeeel lang aan vast .Natuurlijk voel je je nu verdrietig,je verheugde je erop en nu gaat het niet door.
    Ga gewoon verder met huizen kijken er komt vast nog wel een huis dat bij jullie past .
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,

    Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Als je er geen goed gevoel over heb moet je het niet doen. Uiteindelijk moeten jullie er wel beter van worden. Als ik je tekst zo lees wonen jullie op het moment al prachtig en is alleen jullie huis iets te klein. Jullie kans komt nog wel. Vast en zeker!!!

    Fijne paasdagen!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt met je hart besloten en dat is altijd goed. Je zult zien dat er een ander huis komt, dat helemaal bij jou past en waar je met je hele hart 'ja' tegen kunt zeggen. En dan weet je dat je beslissing van nu de juiste was! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vervelend voor je maar ben het wel met de andere eens. Voor zo iets groots en belangrijks moet je goed nadenken en de tijd nemen. Daarna moet je er voor 100 % achter staan. Je vind echt iets wat wel heel goed bij jullie past. Veel succes met zoeken. Zoals wij zeggen alles komt goed.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen