woensdag 5 mei 2010

Feest!

Ik sta op, nog niet wakker. Ik wandel door het huis als een stakker en druk op de knop...van de computer en daar rolt een award mijn scherm over! Yeeeeaah een hele vrolijke één! (met een taartje erop)



Het is een "vrolijkheids" award. Ik mag een aantal dingen vertellen waar ik vrolijk van word!
- Kinder gelach. Ik moet dan automatisch ook altijd lachen.
- als Julian en Femma lekker in hun vel zitten.
- als ik Gerko door de tuin heen zie struinen en lekker zijn ding zie doen.
- als de zwaluwen zijn terug gekeerd.
- als de kersen bloesem aan de boom komt.
- de geur van warm appelgebak...Feest!
- de eerste voorzichtige zonnestralen in de ochtend
- de eerste druppels van een regenbui na een lange warme zonnige periode
   (het ruikt dan zo lekker en ga ik altijd een eindje fietsen, behalve bij onweer daar ben ik bang voor)
- eendagje Efteling
- een dagje met mijn "all time favourite persons" door te brengen!

Nu wil ik de Award graag door geven en ben erg schieoenierig waar jullie vrolijk van worden....
....Join my Joy
....Ilona
....Romantic Today
Ik wil deze Award eigenlijk aan jullie allemaal geven want ik wil graag dat iedereen vrolijk is!
Dus dames neem vandaag een dag voor je zelf of een kwartiertje in iedergeval en voel even bij jezelf waar je blij van word en hou dat vast! Want dat is waar het om draait! Het moment van bewustwording en gelukkig zijn! Vrolijke Jeanet...en nu een kop thee!

6 opmerkingen:

  1. Hi lieve Jeanet, dank je dank je voor de award, ben zeer vereerd. Ik sta al half met 1 been in de auto... volgende week alle tijd om in alle rust met het leuke leuke bloggen bezig te zijn.
    Een fijne avond! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Jeanet voor het doorgeven van deze leuke Award, ik ben er helemaal blij mee en deze week ga ik meer vertellen over de dingen waar ik blij van wordt op mijn blogje! ;)

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even laten weten dat ik weer bij heb gelezen op je blog ;-)
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen waar jij vrolijk van wordt!

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je er vanmorgen weer even was, hopelijk ben je volgend seizoen ook weer van de partij!
    Warme groet

    BeantwoordenVerwijderen