woensdag 13 juli 2011

Ik verlang naar mooi weer!

Yes! ik ben er weer!
Van alles beleefd en gedaan de laatste weken, een Gekke huis!
Bijna een woonwinkelhuis gekocht!
Maar het uiteindelijk niet aan gedurfd!
Bloed zweet en tranen heeft het me gekost!
Uiteindelijk een ander huis gekocht!
Laat zien, laat zien!!!
Nou een het is er eentje op schaal 1:24 geworden ha,ha,ha.
Een poppenhuis. Een Vitoriaans model wat ik ga omturnen in een Halloween spookhuis!
Ja het leven is soms net en achtbaan! Je vliegt alle kanten op. Soms hang je zelfs op de kop, ook dat geeft een totaal ander beeld van het geheel.
Maar ik geloof dat deze rit is afgelopen en ik weer in wat rustiger vaar water ben gekomen. (oeps ik hoop toch niet dat dit zo'n boomstamrit is. Je weet wel, alles lijkt lekker rustig te verlopen en dan plotseling donderstraal je een paar meter recht naar beneden!!!) Neee ik wil weer eens rustig lekker genieten van mijn creatieve kant, uhum! Want ik ben erachter gekomen dat, dat echt belangrijk voor mij is. Mijn creative kant laten Flowen!
Dusssssss.....tijd voor mezelf nemen....vind ik moeilijk!
Onder tussen kijk ik naar buiten....
En zucht ik .."ik verlang naar mooi weer"
Ik doe weer mee!

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig, fijn weer iets van je te horen, heftige periode geweest he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeee leuk dat je er weer bent. Ja het leven is soms een achtbaan en je kunt niet zomaar even uitstappen. Ik hoop dat het wat rustiger blijf, want ik mis je grappige verhaaltjes.
    Lieve groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt, het wordt wel ( ooit) weer mooier weer en creativiteit kun je binnen doen. Gezellig dat je er weer bent.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Jeanet, goed dat we er weer zijn, haha! Ik weet het, heb lang niets laten horen, maar misschien lukt t in de vakantie om weer wat vaker de weblogjes langs te gaan. Hoop dat alles goed gaat met jou. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen