dinsdag 2 augustus 2011

Blogger shit!

OOooo soms kan ik helemaal spin nijdig worden!
Ik heb echt geen ene bal verstand van computeren en dat kan soms tot stomme situaties Lijden! Ik wil graag berichtjes bij jullie achter laten maar het gaat de laaste tijd niet want dan zegt blogger dat ik geen goed wachtwoord gebruik. Shit! Ik heb kort geleden een G-mail accont aangemaakt en ik dacht dat ik daarvoor ook een nieuw wachtwoord diende te maken. Volgens mij ziet blogger door de wachtwoorden het bos niet meer en ik kan geen berichtjes meer achter laten!!!!!!! Help help help is daar iemand die mij helpen kan alsjeblieft?!
Toch nog iets leuks om te laten zien....
Fantasia Fest in het dorpje "de Wijk"in Drenthe...
Yep! Ik was verkleed als een soort van Arwin achtig soort elf mens soort smoek! Ha,ha,ha ik vond het erg leuk! Er waren veel mensen verkleed! Erg mooi om te zien. Kinderen vonden het geweldig! Het was alsof een sprookjes boek tot leven was gekomen.
Julian als een ridder! (moet je die handschoenen eens bekijken!)
En boogschieten...
En de slechterikken...
We hebben een heerlijke dag beleefd. Van het lekkere eten genoten en drinken! Gekeken naar de verschillende demostraties en workshops.
Even weg uit de realiteit...en in een sprookje leven..ha,ha,ha..
Tot een volgende keer.. Smoek!

6 opmerkingen:

  1. hoi Jeanet
    je moet vinkje aangemeld uitzetten ,probeer dat maar even .groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ligt niet aan jou Jeanet, maar aan blogger. Er zijn al sinds april diverse problemen. Dit probleem dat jij aangeeft is er een van. Maar idd zoals Paula al zegt, wanneer je een berichtje achterlaat en je gevraagd wordt opnieuw aan te melden, dan doe je dat en bij het vakje aangemeld blijven zet je het vinkje uit. Zo omzeilt inmiddels half blogger-land dit probleem dat blogger maar niet onder controle lijkt te krijgen.
    Je kunt eventueel ook als Anoniem je bericht plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hielp bij mij ook.
    Wat een gezellig feest is dat geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smoek; vakantieganger! laat je vakantiepret niet verpesten door een vinkje he?
    Ik ken het probleem (gelukkig) niet, maar zoals je leest is er een oplossing.
    Geniet er nog lekker van daar in het noorderland, ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WIj gaan aankomend jaar naar een Fairies event, ik weet niet precies hoe het heet maar mijn neefje van 17 jaar heeft al gezegd wat ik aanmoet en hij maakt de vleugels aan mijn rolstoel whahhahahaha!!

    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen