zaterdag 13 augustus 2011

Donkerder of zo iets!

Hebben jullie het ook al gemerkt?
Het word s'avonds alweer sneller donkerder....
Soms knijp ik hem dan wel een beetje...
De zomer gaat veel te snel voorbij en dan nog zo weinig zon gezien.
Ik had nog zo graag willen genieten van mooie warme zomerse avonden.
Luisteren naar de krekeltjes en gezellig bij de vuurkorf zitten.
Maar tegenwoordig mag ik in huis wel de verwarming aan doen ivm het vele vocht in ons veeeeeeel te kleine huisje.
Wat denken jullie zouden we nog een mooie na zomer krijgen?
Ik hoop het echt!!!
Ik ben nog steeds druk aan het rommelen met Bagger..euh ik bedoel Blogger.
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ben er druk mee aan het stoeien!!!
Hier nog een paar fotootjes van mijn poppenhuis kamer.
Daar gaat s'avonds ook al vroeger het licht aan.
Beetje wazige foto's maar we moeten het er maar mee doen.
Ik hoop dat het nu allemaal gaat lukken met Blogger zodat ik weer reacties bij jullie mag achter laten!!! Tot dan, Jeanet



10 opmerkingen:

  1. Ja, ik zei het van de week tegen mijn man, bah wat is het weer snel donker! De zomer is ongemerkt voorbij gegaan.
    Ach volgend jaar maar weer he ;)

    Lieve groetjs Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet the workshops zijn voor een ieder toegankelijk , wie weet toe ziens groetjes van Sam en Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze weerman heeft vandaag in de krant beloofd dat we nog 14 dagen zon tegoed hebben. Er komt blijkbaar een hogeluchtdrukgebied met tropische temperaturen aan ! Ach, ik ben al blij als het eens wat droog blijft. Laten we hopen op een warme nazomer. en dat poppenhuisje van je, ik zou daar wat graag wonen hoor ! Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt inderdaad al sneller donker, we krijgen vast een top najaar ;)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja het wordt al weer tijd om kaarsjes en lampen aan te doen ,helemaal met dit rot weer
    fijne zondag je poppenuis bewoners hebben het in iedergeval lekker knus en droog
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat is het alweer vroeg donker, he? Ik heb de zomer ook gemist, wilde dat we wat meer zon hadden gehad. De zomervakantie voelde als een hele lange herfstvakantie! We duimen voor een mooie nazomer! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo jeanet en nu gaat het dan echt herfst worden. Ik hoop dat je er nu wel een beetje aan toe bent anders duurt het wel erg lang. Gelukkig hebben we nog een heerlijke week gehad!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wat leuk je poppenhuis en inderdaad het wordt als maar donkerder.

    Mijn nieuwe blog adres is www.deviltentol.blogspot.com

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee waar blijf je met je leuke grappige vertelsels. Ik mis je!
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jeanet,
    Op steeds meer blogs wordt mijn weblog in de blogrol of op de bloglijst vermeld. Helaas heeft Typepad die mogelijkheid niet, anders zou ik jou er ook tussen zetten. Maar ik waardeer het zeer, als iemand het wel met Rondom Tintangel doet. En daarom ben ik iedereen daarvoor aan het belonen.
    Jou wil ik dus ook graag belonen en wel op de volgende wijze: Zoek uit mijn collectie een pakketje uit met een waarde van ongeveer 20 euro. Mail nog even je adres en ik stuur het pakketje graag naar je toe.
    Ik hoop wat van je te horen.
    Groeten en fijn weekend,
    Hannie Croonen
    Tintangel
    www.tintangel.nl
    www.tintangel.typepad.com

    BeantwoordenVerwijderen