vrijdag 30 december 2011

Uitverkoop!

Ooooooo ik kon het niet laten!!!
Uitverkoop bij de Intratuin...
Verleden jaar zag ik ze voor het eerst..de huisjes van de Efteling.
Of sprookjes,kabouterhuisjes beter gezegd.
Maar die waren behoorlijk prijzig en dan zucht ik maar eens diep en hoop dat er een dag aan breekt waarop het meer in mijn straatje komt.
En gisteren was die dag aangebroken!!!
Dit is de buit
Het huisje van grootmoeder roodkapje met een wolf in bed.
Een kabouterpaddestoel villa ha,ha,ha.
Wat kleinere paddestoeltjes....
En natuurlijk langnek en een dansende kabouter.
En nog een hele zak vol kerstbomen van Lemax erbij gekocht. Ik moet het tenslotte wel een beetje een sprookjesbos laten lijken!
Dus voor mij straks in Januari geen "kerstboom blues" maar gewoon een sprookjes Efteling tafel!!!! (het hele jaar door Efteling, wat kan het mij ook schelen!!! Ik ben er zoooooo blij mee!!! Heerlijk hé?!
Oooo I love de uitverkoop!
Jeanet

4 opmerkingen:

  1. Harstikke goed toch dat je hebt gewacht en nu hebt toegeslagen. Geniet er maar heerlijk van.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig zicht, zo'n collectie om te koesteren. Veel plezier ermee, en prettig jaareinde toegewenst. Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke huisjes van de Efteling. Ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die zijn leuk, ik wist niet eens dat ze bestonden. Ik ben gek op de huisjes van de Efteling en nu hebben ze ze dus in miniatuur, wow! Geniet er maar van.
    Ik wens je alvast een heel gelukkig en gezond 2012.
    Liefs
    Je nieuwe volger Maria

    BeantwoordenVerwijderen