dinsdag 3 januari 2012

Alweer gedonder met blogger

Help! Ik wil graag een berichtje plaatsen zegt blogger dat mijn browser niet meer door blogger ondersteund word?! Wat betekent dat in hemelsnaam? Heb ik google chrome geinstalleert maar daar red ik het ook niet mee geloof ik. Ik heb hulp nodig uit blog land please????!!! En als dit toch aan komt....in protte lok en seine yn it nye jier.... wat in het Fries betekent, veel geluk en zegen voor het nieuwe jaar! En om in Beatles taal te blijven please, please, help me iiiieiieieoeoeoeoeoe (of zoiets hi,hi,hi)
Dit zijn foto's van mijn kamer terwijl ik de heleboel aan het inpakken ben. Wat een zooitje hé. Elk jaar komt er een nieuwe doos bij. Wat de score op dit moment op een dikke vol gepropte 8 dozen brengt. Schaam me wel een beetje hoor ha,ha,ha,ha!!! Jeanet

1 opmerking:

  1. Hee Jeanet, wat een paniek! Geen idee wat er aan de hand is, maar hopelijk komt er gauw helderheid! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen