vrijdag 30 november 2012

Een verhaaltje...

 Gisteravond deed ik mijn garendoos open en wie zat daar in verstopt?.. kleine muis...
 euh..smoek? ...euh ik wil ook zo graag Sintermuis zijn... ik ben wel klein..maar het lijkt mij zo fijn!
 Met een echte baard...
 Of met hééééééél vééééél haar echt móói!!!
 Ook fijn voor in mijn holletje...het is zo lekker zacht!...
 Jááááááá dit lijkt al echt!
 En nu nog een mooie rode mantel....(tabbert heet zo'n mantel kleine muis) ..o..bedankt smoek.
" Enne je hebt ook een staf nodig, kleine muis....eeeeuuuu hier zo..."
 "kijk eens dit is echt mooi echt staffenspul"....
 Oooooo....ja...(slik -van ontroering)....jaaaaa nu begin ik mij echt Sintermuis te voelen!
Al voelen die naalden wel een beetje lastig!  Het prikt me zo...     (wordt vervolgt...Smoek)

1 opmerking: