woensdag 2 januari 2013

Terug in de tijd en verhuizen...

 Smoek wat is dit nu? Oude foto's?
Yep over datum maar deze had ik nog niet laten zien... effe terug in de tijd dus hi,hi,hi...

 Dit vind ik op dit moment erg leuk om te doen...
papier, lintjes oude bakvormpjes.
Knippen en plakken...
Lege lucifers doosjes en papiertjes die bewaard heb uit de oude "Flow's"
 En stickertjes met Engelen erop.
Bescherm Engelen (erg belangrijk!)
Dat brengt mij op het volgende.... Dat 2013 een jaar "vol verwachting klopt ons hart"
mag zijn en we beschermd mogen worden door "hogere machten" we gezondheid en liefde mogen ervaren en....
heel veel knutsel plezier!!! Dat is mijn nieuwjaar wens voor ons allemaal.
Smoek rommelt onder tussen druk door want drie weken terug kregen we geweldig nieuws!
We gaan verhuizen!
Eindelijk,eindelijk,eindelijk een groter huis!!!
Het heeft mij deze zomer bijna mijn geestelijke gezondheid gekost!
Ik dacht dat ik gek werd in dit kleine huisje en ik hier voorlopig..(lees jaren)...nog moest blijven zitten.
Er is enorme krapte op de verhuur woning markt.
Maar als een Gods wonder was daar plotseling deze Grote woning.
Vlakbij het bos..Straat uit en hup...(wel kiezelsteentjes meenemen voor het geval verdwalen..)bos in.
Overal staan nu al dozen en ben ik druk aan het pakken! Ik knijp mezelf regelmatig in mijn arm..au!..gelukkig ik droom het niet!
Ik kan Sintermuis niet meer laten zien... je snapt het misschien al wel..ingepakt...!
Groetjes van een ingepakte Smoek

5 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk voor jullie. Heel veel succes met inpakken en straks weer uitpakken. Hopelijk kunnen we je dan straks ook wat vaker hier weer ontmoeten. Heel veel geluk in je nieuwe huis. En doe rustig aan. Groetjes,
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je gaat verhuizen naar een mooi huis! Geniet ervan! Veel geluk in het nieuwe jaar in je nieuwe huis! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn sterkte met inpakken en overhuizen heel veel geluk op je nieuwe stekkie.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je wens werkelijk wordt. Blijven geloven in een mooie toekomst.
    Veel plezier met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe grote huis!
    Alles weer opnieuw inrichten en een plekje geven...Sterkte met de verhuisdrukte!
    lieve groet grethilde

    BeantwoordenVerwijderen