zondag 30 juni 2013

kleermaker muisje van Kloster

 Miaaauuuwww! Hallooooo blogsterrrrsss ik ben Poekie..... miauw.
 Ik ben opzoek naar een sappig smakelijk muizeboutje...
 Wacht ik hooooorrrr wat!
 Ondertussen groeide er gestaag een klein muisje uit het vilt...
 Maar Oei wie sluipt daar achter die bloemevaas vandaan...
 Poekie!!! Neeee!!!
 Kleine kleermaker stop met krantje lezen! Er dreigt Gevaar! Straks sta jij in de krant!
 "Muis opgevroten tijdens krantje lezen zondagmiddag!"
" Mmmmmm... interessant heur al die fabeltjes die in de krant staan...
Ons muisen maar wat aan praten over crisis dit, gevaar dat....
 "Wacht eens eventjes.. ik zou toch onder ede durven zweren dat ik een....gemene poes ruik!!!..."
Euhhhh Poekie Neee er word hier géén muizeboutje verslonden. Je bent een goede jager maar het wordt gewoon een blikje wiskas voor jou! ........"Ja zo is het maar net!- af jij stoute poes" zegt de eigenwijze kleermaker muis.
Nou voor de volgende keer weet ik niet of ik er weer optijd bij zal zijn.
Het is me ook wat in de wereld van Smoek
"zucht"- Smoek

5 opmerkingen:

  1. ha ha lachen ga je poekie nu ook nog maken uit de serie van ellen??? kan haast niet anders
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sweet! such fun to play isnt it!?
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht van een muisje heb je gemaakt.
    Nu maar hopen dat de ondeugend katten beestje hem met rust laat.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie muisjes maak je en een tof verhaaltje er bij.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, zowel het verhaaltje als de kleermaker, mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen