zaterdag 15 juni 2013

Nieuwe stunt..auto in het water gereden....

 Kijk dit zijn mijn Blythe meiden...
De één vind ze te eng voor woorden...
de ander is er helemaal aan verslingerd...ik dus...!!!
Nu kwam Mily Way Sugar met een verzoek..of ik misschien een leuk autootje op de kop wilde tikken.
Daar draai ik mijn hand niet voor om.
Op mijn fietsie naar mijn Hofleverancier (lees kringloopwinkel) getogen en kwam blinkend van trots terug met een "Caddie"
 Maar pfoe.. de meiden vonden het roze wel aardig maar die drie ton zand die er nog aan restte minder flatterend. Ja en wat doe je dan als recht geaarde "poppenmoeder" dan rij je zo'n auto gewoon het water in!
Veel groene zeep moest het gaan doen/oplossen maar jarenlange aangekoekte zandbak zandresten zijn hardnekkig!
 Dan maar in de week!
 Ondertussen wilde Pow Wow Poncho ADG even haar nieuwe jas schowen.
En kon Milky Way Sugar niet achter blijven.
Binnenkort zullen de eerste rij lessen wel ondernomen worden...ben benieuwd...
Wat een wereld! Smoek

2 opmerkingen:

  1. Thanks for linking to my blog! I hope you can read English. I used to live in NL and can kind of still read Dutch so reading your blog has been good practice for me! Very cute.

    BeantwoordenVerwijderen