maandag 18 november 2013

Muizen horror?! .....

 Ik heb een MUIS gevangen! Hi,hi,hihiiiiiiiiiiiiii...ieieieieieieiei....!
 Echt zooooooooooo klein!!!!
 Gemaakt door een hele aardige Duitse mevrouw. En zóóóóóóóó getalenteerd!!!
En toen zag ik dit kleine hartje. Op de kerstmarkt in Duitsland kocht ik vorig jaar zo'n eentje in het echt voor onze dochter. Mijn zoon had het meer voorzien op de Bradwursten het liefst in elke hand één ha,ha,ha .
 Maar van de braadworsten naar dit.....
 Dood! Een klein lief muisje! Maar wel met "enge" tanden....
 Volgens mij is het een klein spitsmuisje.....
En hoe komt ie nou dood vraag je, je misschien af.......
 Kijk hier.....volkomen relaxed....Mijn monster killer.....en hij eet ze niet op....spitsmuisje moeten nogal vies smaken....Maar de vlees stripjes van de Aldi zijn bij veruit zijn favoriete snack!
Onze lieve gekke eigenwijze Frits... maar wel een killer....(in troetelverpakking!)
Frits droomt vast van lekkers in z'n schoen...euh...hondenblik...
Sint en Piet zullen hem vast niet vergeten! (en anders houd Smoek het wel even in de gaten hi,hi,hi)

4 opmerkingen:

  1. wat knap zo'n muizenvanger want een muis is echt wel snel. ah en van die leuke sint krijgt hij vast wel iets lekkers. :) groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iew, ik heb het niet voorzien op muizen, maar iets lekkers is vast verdient.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een ontzettend leuk klein muisje! Die had ik ook niet kunnen weerstaan (verzamel al sinds dat ik een jaar of 15 ben muizen van stof, steen, glas ed., en hoe kleiner hoe leuker).
    Het echte muisje is mooi om te zien. Maar liever krijg je niet van dit soort geschenkjes van Killer-Frits :-).

    Wat een bijzondere Sint en Piet!! heb jij ze gemaakt?

    En al een nieuwe kerstmarkt gevonden zodat zoonlief weer voor 2 worsten kan gaan? :-)

    Goodgoan, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie, het muisje is Pietje petite van vrouwtje Plooi. Het is een schatje en heel leuk om te maken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen