maandag 29 september 2014

Riesen Pretsel do it yourself

 Ik had niet de juiste kleur voor handen...
Had ook niet het juiste kleurtje garen....
Maarrrr ik wilde zo graag een "Reuze Pretzel" maken hi,hi,hi...
Het vilt lapje dubbel gevouwen tot ik een breedte had van ongeveer en 1cm
 Voorbeeld uit het reclame krantje van de Lidl
 Een hele dikke pijperager door gedrukt..
 En daarna het gefreubel en geworstel met de toen nog rechte Pretzel ha,ha,ha.(gelukkig kan ie niet breken)
Maar de vorm is er in gekomen.
 3 witte draadjes splijtgaren..om de zoutkorreltjes na te bootsen...
 TaaaDaaa!! Een Reuze Pretsel! HA! (nu hoor ik jullie denken...nou Smoekie hij valt wel kleintjes uit. Jaaaaa voor ons misschien! Maar niet voor Sammie mijn kleine nieuwe muizevrindje)

Heeft ie toch best wel een hele kluif aan denk ik zo! (Hij heeft ook vast veel dorst straksjes..mmm..misschien dien ik ook maar zo'n grote pul te maken met muize bier of zo...mmm..wat en gedonder met al die gekke ideeen...ha,ha,ha
De maandag D.I.Y van Smoek

3 opmerkingen:

  1. ha ha en wat eet ik nu voor de pc juist reuze pretsels van de aldi mmmm lekkerrrr !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor de zak is al leeg :) kan geen mail adres van je vinden dus ik doe het even zo als je googeld op fantasietuin 't Loo kun je alles vinden, maar toch nog even de link
    Zoekresultaten
    De fantasietuin
    fantasietuin.nl/
    fantasietuin.nl. ... De fantasietuin. defantasietuin@kpnmail.nl.
    3 Google-recensies · Een recensie schrijven
    Vierschotenweg 5, 8095 PN Oldebroek
    0525 630 871
    nou ja ik heb zelfs een dia show gevonden en vandaag zijn ze open :) maar erg leuk als je het leuk vind mag je 2 euro pp betalen nou waar vind je dit nog .
    Ik wens je succes en vergeet je camera niet
    Groetjes albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker uit; een pretsel om in te bijten;-))

    BeantwoordenVerwijderen