dinsdag 17 maart 2015

Hysterisch!

 Jaaaaaaa voor mij, voor mij helemaal alleen een... Kado!
 Oeps...dit is niet het kado. Dit is per ongeluk Smoek zelf...hi,hi,hi....
 Dit is het kado!... Een pixie huisje van Maileg!!! Yeaaaaahhh!!! (dit is de doos- ook al mooi)
 Alles is "plastiek" verpakt.
 Leuk he zoals ze het beschrijven...
 En daar is mijn kleine nieuwe vriendje....met een boontje...even op adem komen.
Was tenslotte een hele reis!
 Vlot ging pixie opzoek naar zijn dekentje...
 Kroop op zijn bedje...
 Sprak iets in Deens/Mailegs/pixies taaltje....
 en ging lekker pitten....
 Ondertussen kwamen er allemaal andere vriendjes op bezoek.... Allemaal vreselijk nieuwsgierig....
 Maar ik vertelde ze dat het allemaal nogal vermoeiend was geweest voor een kleine pixie. En dat hij even een dutje moest doen....Het kleine kuikentje wilde niet met moeder kloek mee....
"Ik wil zo graag met hem spelen, en wachten tot ie weer wakker word... " Geduld Josje, zei ma kip en samen gingen ze er stilletjes vandoor.
 Voor meer geweldige, lieve en mooie Maileg spulletjes even kijken bij Prikkeltje...
(Maar hoezo Hysterisch? Ja zolang gehoopt en gespaard en dan e i n d e l i j k heb ik het dan.
Ik kon het bijna niet geloven! en Ja dan heb ik weleens zo'n Hysterisch momentje. Heerlijk)
Haa,haa,ha een groet van een weer redelijke stabiele Smoek.

3 opmerkingen:

  1. zo'n hysterisch momentje wil ik ook wel wat ziet dat er betoverend uit, dat koop je bij prikkeltje ? nooit van gehoord maar wel leuk om op te zoeken.
    mooi verhaal smoek houwen zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, echt zo'n verwen moment voor je zelf! Geniet ervan, met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen