zondag 12 april 2015

Livet kan vaere gode!

 Het bos in! Het donkere, donkere bos!
 Maar ik ben niet bang! Want!!!! Ik heb mijn vriendjes bij mij!
Frits weet de weg en loopt al ver vooruit. En mijn kleine pixie heeft zich verschanst in mijn jaszak
 "Hallo" oftewel "Hej"
Pixie vroeg om Frits zijn hulp bij het vinden van stokken
 
 Dat lukte goed.
 Stokken vast houden werd aan iemand anders overgelaten.
 Pixie wist ook waar de Nederlandse pixie's woonden...kabouters.
(handig hóór zo'n pixie)
 En waar de water sylfen wonen. (nu niet zichtbaar maar pixie garandeerde dat ze er s'ochtens vroeg en s'avonds in de avond schemering er dansen) "Moet je wel met je hart kijken en voelen" zegt pixie met klem...ik ga het proberen!
 Elfen paden
 En mooie uitzichten
 En een huisje Hééééééé'lllll geschikt voor Smoek en haar gezinnetje hi,hi,hi
 Hoop ik ook dat ik dan een paardje mag hebben...
 liefst deze..
 Thuis gekomen hebben we het er maar van genomen.
Eén pixie lunch en een mensen lunch voor mezelf...
 Mmmmm een lekker gebakken eitje en een broodje met frambozen kokosbrood.
Mmmmm lekker!
Livet kan være gode-  Wat is het leven toch goed! Smoek

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk vriendje is dat daar ga je nog veel plezier mee beleven :))

    BeantwoordenVerwijderen