woensdag 29 april 2015

Muisje Fietje Petietje

 Half negen in de ochtend.
Iedereen is weer naar het werk of school.
Rustig in huize Smoek.
 Eigenlijk moet ik mijn strijken doen...
 En natuurlijk Frits zijn ochtend/snuffel/sociale kontakten wandeling begeleiden
 En daarna mijn laatste paas/voorjaarsspulletjes opruimen...

 Maaaarrrr ik maak Fietje Petietje!
Een heeeeeeeuuuulll klein muisje uit de toverhoed van Atelier "Duimelotje"/ "het oog van de naald" Een heeeeuuuull gepriegel! Maar zo leuk om te doen.

 En tja voor je het weet is het dan plotseling half 12 geweest....slik...
 Maar in "grote lijnen" gaat dit ongeveer Fietje worden. (met wat acupunctuur puntjes)
En een tafel vol knutsel spullen. Want al maak ik iets kleins, een rommeltje word het altijd ha,ha,ha
Spijbelende Smoek

2 opmerkingen:

  1. heerlijk dat gespijbel. Wat een kleintje zeg dat is echt priegelen, maar wel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat spijbelen maar soms moet je wel merk ik zelf want als je wacht tot er tijd over is nou dat kan ik hietr wel vergeten!! mooi Fietje word het

    BeantwoordenVerwijderen