zondag 1 november 2015

Allerheiligen

De afgelopen oktober maand was ons huis versiert.
Ik versier de eerste helft van de maand de kamer in herfst sfeer en daarna alle herfst spullen gauw opruimen om daarna in Halloween sfeer verder te gaan.
Maar dit jaar was het een combi.En die was erg goed gelukt vonden we met zijn allen. Het was
HerfstHalloween.
Niets engs en dood-lijk griezelig maar gewoon gezellig met kabouters en skeletten door elkaar..ehm...
 Natuurlijk ook de verzameling slapende vleermuizen mocht niet ontbreken.
 En mijn knutsel plekkie bij het achterraam was een gezellig stekkie hi,hi,hi...
 En op een tafel in een hoekje was een herfst-bos-kabouter dorp  met verlichting
 En van de lampion plant had ik de lampionnetjes open gemaak en er een kerstlampje in gestopt
Vormt de slinger aan het plafond
 En mijn playmobiel vakwerkhuisjes vormden samen in mijn fantasie een soort van Sleepy Hollow dorpje
Oeps dat is een computer scherm op de foto genomen- geen Poltergeist dingetje of zo.....(slik)

Vrijdagavond 30 oktober hadden we voor de buurtkinderen weer een Halloween"feestje" georganiseert. En wat konden ze met zijn allen goed en hard gillen! Het ging zo geweldig goed met behulp van mijn lief en onze zoon dat ik zo hard moest lachen dat ik kompleet uit mijn rol viel wat natuurlijk ook weer voor hilariteit zorgde. Zoals de kids zelf zeiden: " het was spannend maar niet heel eng maar we schrokken wel maar we waren niet bang" En als dan alles weer achter de rug is en ik met mijn smink nog op aan een bakkie thee zit, kletsen we met zijn allen nog even na...heb je wel gezien hoe die en die reageerde...jaa ik kan daar heel erg van genieten.
Ze schreeuwden nog na..volgend jaar weer hé Jeanet?!... Ja volgend jaar weer hóór!....
Ja ik hoop volgend jaar weer!
Allerheiligen Smoek




2 opmerkingen:

  1. al heb ik niks met halloween het ziet er sprookjesachtig uit Smoek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blog! ik zag u via andere blogster, want zo gaat dat, ik volg blogjes die dezelfde hobbys hebben als ik ook dingen over het dagelijks leven, ik blog niet regelmatig, maar als hobby, ik zal zeker hier weer op terug komen...liefs

    BeantwoordenVerwijderen