woensdag 25 november 2015

Pech en geluk!

Action huisjes!
Geweldig!
Tot ik in mijn "gehaastheid"  het zijgeveltje onderteboven plakte!
 Ja! en dan past je huisje in eens niet meer in elkaar!

  Op de vroege ochtend maar direct de figuurzaag erbij gepakt.
 En de zijkantjes, dingetjes er resoluut afgezaagd.
(maar hoe past het dan nu in elkaar Smoek?)
(niet!)
Dus Tacky glue erbij!
En mijn zware boek over antieke meubelen.
Als pressie middel ha,ha,ha
 En hoe dit afloopt?
Nog even wachten.....!
Denk ik...mmm...
 Ondertussen vind je naast pech zomaar ineens Geluk!.......Gluckspilze....
 En een hele partij bij elkander...zo gezellig! En zoveel geluk bijelkaar!
 Soms een beetje gescheurd.
 Ook zijn er tweelingen.
 En deze was giga!
 De onderkant...al even prachtig....
En met giga bedoel ik echt groot! Groter dan mijn hand!
Geluk van omvang zal ik maar zeggen hi,hi,hi!

En hoe het met het  Action-Huizen- pech- verhaal afloopt?
Even wachten en dan komen de foto's van mijn straatje!
Verbouwende gelukkige Smoek

3 opmerkingen:

  1. ha ha dat heb ik nou nooooit :)))))) maar je krijgt het vast goed ben heel benieuwd naar het vervolg.
    en wat een zwammen je moet maar geluk hebben om ze zomaar tegen te komen .
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk straatje!! En het komt vast goed met je straatje!
    En wat een prachtig geluk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zoveel paddenstoelen bij elkaar! En wat een leuke huisjes van de action. Ik moet ook even heel, geloof ik. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen