donderdag 31 maart 2016

Muizen en Konijnen en een huis en een sigarendoos en Maileg

 Nog maar net goed en wel ontwaakt uit mijn winter slaap was daar opeens Pasen!
Voordat ik dat goed en wel besefte was het ook alweer voorbij!
Toch ontzettend genoten!
 Maar ondertussen vielen mij ook andere dingen opeens op!
Spinnenwebben, stof en nog meer van dat soort dingen!
Tijd voor een voorjaarschoonmaak.
 Maar de konijnen en muizen kwamen aan met andere ideeën!
Behoefte aan frisse kleurtjes en behangetjes en nieuw beddegoed en kussentjes voor op de stoeltjes...
Een huis om samen gezellig thee in te kunnen drinken...
 muisje van atelier duimelotje
 En kleine pip van atelier Tintangel
 en een kuikentje van Maileg
 nieuwe klompen moesten geverfd worden..met hippe nike onderkant hi,hi,hi
 een paar nieuwe ogen want de oude waren versleten (héééééééééélll oude Maileg konijn, mijn aller eerste!)
 yep kussentjes in Cath Kidston sfeertje
 en de verf van de Action natuurlijk
 Laura Ashely behang, gekocht bij de kringloopwinkel tof hé!
 en er kwam een vraag om een eigen bed!
 dat kan!
 sssssttt!!
Taaaaadaaaa! Piep ik ben het hi,hi,hi.
Deze kleine muis had ik in de uitverkoop gekocht zonder haar lucifer doosje.
Maar deze kleine Maileg muis van 13 cm past ook prima in een (kringloopwinkel sigarendoosje van 30 euro cent ssstt niets verklappen) heerlijk ander bedje.
Voorjaars schoonmaak uitstellende Smoek

4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne plaatjes heb je geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit en wat een vondst zo'n mooi sigaren kistje en dat is een mooi nieuw bedje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk de maileg muisjes konijnen ben er gek op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb genoten van je mooie foto's en verhaal.
    En dat Laura Ashley behang...geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen