zaterdag 1 juni 2013

Ik heb een nieuwe vriend!

 Dit is mijn nieuwe 1 euro vriend "Harry"
We zijn een heerlijk stel.
Alleen was Harry wel toe aan een "wellness behandeling"
 Ik stelde een "warme- compacte- sauna achtige" (lees wasmachine wolwas progamma 30graden wasbeurt) voor...
 Met heerlijke, aromatische, zijde, zachte, emulsies bla,bla,bla geuren en kleuren..
" 't is 't proberen waard" zeide Harry. Ja zo is mijn Harry! Alles wat ik zeg doet ie voor mij...zucht...ware liefde.
 Moest um nog wel even een zetje tegen zijn stevige achterend geven. (is allemaal een beetje krap  hé..euh..compatct zo'n wellness behandeling...
 Maar nee! Harry kroop er weer uit...
 Ik hield zo'n stevige poot even vast want bedremmeld zeide hij...ik ben een beetje bang. Het is er zo donker!....
 Kan ik niet gewoon blijven ruiken zoals ik nu doe?...
 Misschien?....
 Nee!
Tot over twintig minuten Harry! Tis genieten hóór!!!
Maak je vooral géén zorgen. Héérlijk ontspannen mannetje van mij!
Tot strakjes!
Kus Smoek

4 opmerkingen:

  1. Helemaal grappig.
    Wat een joekel.
    Nu maar hopen dat het hem er bevalt.
    Ben benieuwd hoe hij er strakje weer uit ziet.
    Fijne zondag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!!!!
    liefs fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harry is wonderful!! I love the photos of him getting in the washing machine :) They made me smile :) Hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig knuffelbeertje haha, is hij er al uit? En hoe ruikt hij?

    BeantwoordenVerwijderen