dinsdag 15 september 2009

zeetafel en andere toestanden

Hallo allemaal daar ben ik weer!
Vandaag heb ik mijn zee spulletjes opgeruimd. Ik kreeg een echt herfst gevoel en dacht "ja tijd voor kastanjes en kabouters en andere aanverwante artikelen" Maar dat opruimen is toch telkens weer een klusje wat bij mij veel tijd in beslag neemt. Alles inpakken stukje zeep er tussen voor een lekker geurtje en om de motten weg te houden en voor de zekerheid ook hier en daar een "mottebal"  Ik ben heel tevreden geweest met mijn Zee-tafel. Ik hoop dat ik volgend jaar een mooi pakketje van pop en plank er bij heb gemaakt zoals de strandjutters. Ik ben echt wel een fan van pop en plank. Behalve die bijenwas hé (waterloo) Een paar foto's hoe het er bij mij thuis uit zag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten