dinsdag 13 oktober 2009

snoep en muizen

Oef was dat even stressen vanochtend. Ik was op school wilde foto's maken waren de batterijen weer eens leeg. Dus dan maar de reserve batterijen erin, ook al leeg! Dus weer naar huis om die krengen  van een beetje "juice" te voorzien. Weer terug naar school en dan gauw nog een fotootje maken en dan s'avonds als de rust is wedergekeerd alles op de computer zien te krijgen met een scheef oog kijkend naar "Armageddon"

Life is a bitch. Maar niet op onze school want daar is alles zoeter dan zoet,lekkerder dan lekker. Top koks van mini voormaat waren bezig wafels te bakken. Er waren aardbeien en slagroom, pannenkoeken, gehaktballetjes, volgens mij kan de "Liberije" bij ons op school wel toekomstig personeel recruteren. Het was geweldig! Geen foto's van kunnen maken want die rot batterijen opladen nou dat duurt altijd wel een poosje.

Maar ik heb wel foto's van snoep en lekkers dat oneindig lang lekker en houdbaar is. Plastic fantastic!

Gebeurde er ook nog iets geks! Liepen er een muize moeder met muize kindje over de snoeptafel, geef ze eens ongelijk maar daar gaat het nu even niet om, mij in hun muize taal aan te spreken. Nu weten jullie misschien al wel dat ik wel vaker stemmetjes hoor, gniffel,gniffel. Maar het ging als volgt: pieper de piep pie piep pie pieper piep. Vrij vertaald: ik ben op zoek naar de muize kleuterklas. Ik in mijn beste piep taal : piepere piepe pie piep iep piep pieps en nog wat. Vrij vertaald Recht door onder de boekenkast links af bij de scheur in de muur en roeft weg waren ze weer. Jaaaaa je beleeft zo nog eens wat!

( het kleinste muisje is een copie van de grote en zes cm groot, lief hé)
Het patroon is van Elles Soares en Ida heeft ze ook gemaakt in het muis grijs. Ik geloof dat het nichtjes van elkaar zijn. Hi,hi,hi

Op dit moment ben ik bezig met Hello Kitty. Ik ben helemaal weg van Hello Kitty en heb zelfs van die lekkere dikke sokken gekocht bij de Hennes en Maurtis winkel in Leeuwarden. Stiekem blijf ik nog een klein meisje want wat ik in mijn schoenen draag ziet lekker niemand en het is allemaal roze en poezelig.

Ik wil jullie nog even het volgende laten zien:

Het zijn geen "shutters" maar gewone louvere deurtjes maar met een beetje fantasie lijkt het er een klein beetje op. Gekocht bij de kringloopwinkel samen voor 0,50 cent. Gerko heeft ze voor mij geverfd, die lieverd, en ik ga ze gebruiken voor mijn Halloween decoratie. Maar dat duurt nog even voordat ik dat kan laten zien.
Tot gauw hartelijke groet, Jeanet

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk verhaal om te lezene en je muizen zijn erg leuk maar ik ben helemaal weg van je Hello Kitty, echt snoezig!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen