zondag 22 november 2009

Gone with the wind


Ze is bij mij thuis...Scarlett o'Hara.... "gone with the wind".






Ik vond haar gisteren bij de kringloopwinkel.
En vind haar prachtig! Ik heb vroeger meer van dit soort "kitsch"gehad maar allemaal weer weggedaan.
Maar het bloed kruipt waar het niet staan kan want ik weet niet waar ik haar neer moet zetten in mijn miniatuur huis. Maar ik vind het zoooooo mooooi!

Maar nu terug naar Sinterklaas!
Ik kreeg gisteren zulke leuke post.......



Arlette Boudewijns is de maakster van deze prachtige Sinterklaas-zak.
Je vind haar op haar web-log http://www.poppenhuizen.homespot.nl/
ze maakt nog meer leuke,lieve kleine dingetjes voor poppenhuis liefhebbers.
Super!



en printjes om kadootjes van te maken, moet ik nog even doen.
Maar hoe staat dat nu als je er ook het pietje van Pop en plank bij zet?


leuk hé!
Nog een paar kiekjes



En geen B-W! Maar bruine bergstappertjes, leek me wel handig voor op die gladde daken!

Morgen kom ik terug want ik heb zonet zo'n mooi en lief kadootje gekregen van mijn dochter Femma!
We zijn van het weekend naar de opendagen van Niels Holgersson geweest en ik heb nu een Tilda-verslaafde thuis! Femma! Ze heeft van Vilt Tila poppen gemaakt zooooo leuk!
Dus daar komen morgen  foto's van!
Doeg,doeg.. Jeannet

2 opmerkingen:

  1. Prachtig je Scarlett, vooral hoe je haar op de foto hebt gezet, je zak voor de pietjes is ook erg schattig!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig !
    Sint en Piet staan er prachtig bij !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen