dinsdag 10 november 2009

Rare lamp?

Ha,ha,ha ik las het berichtje van Rianne...

Ja er hangt een nogal "vreemde"lamp boven onze eettafel maar je voelt 't zeker al aan komen ook daar is weer een geniaal plan voor in de maak... Werk in uitvoering alleen die tijd hé ik word er knetter gek van. Het lijkt mij telkens in te halen Tik,tak enz.....



(mijn nieuwste kringloop fondst)
Zoals het klokje thuis tikt....
ik wil er wel een bom onder plaatsen.
(niet onder mijn nieuw klok natuurlijk maar onder de tijd ooooo ik draaf weer door)
"De tied holt gien schoft! "
( tijd houd geen pauze)
.....Jeanet.....

2 opmerkingen:

  1. Mooi klokje, ik ben benieuwd naar je idee voor de lamp!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt het wel spannend ;-)
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen