woensdag 23 december 2009

Kerstman en andere spulletjes



Kijk wat ik nog in mijn onbewandelbaar gangpad vond een onaf -gemaakt kerstkraampje van vorig jaar.
Dien ik nog steeds te verven. Ik geloof dat ik er dit jaar  ook niet meer aan toe kom. Komt in de doos met on- afgemaakte projecten. Voor een regen achtige zondag ofzo. Wel jammer want ik heb er al en heleboel leuke spulletjes voor verzameld. Ach nou ja...



Maar dit heb ik wel gemaakt...

een soort kerst-elfje

In mijn witte kerstboom..

En mijn kerstmannen verzameling...

en ik heb een bedje voor Freekie geregeld!
Ben nu druk bezig een matrasje en dekentje te maken tussen de kerst boodschappen door.

de rest van de kerstmannen

en dit gekke ventje vond ik tussen allemaal rommeltjes in de kringloopwinkel
een zwart sneeuwpopje, hoe verzin je 't


en gelukkig heb ik nog Mistletoe gevonden
anders is Kerst niet helemaal compleet.
Straks even op hangen op een strategisch plekje
gniffel,gniffel


Frits is lekker aan 't chillen

en Mega Mindy vind het ook wel prima.
Het is lekker warm in huis
En ik ben lekker aan het knutselen.
Jeanet

1 opmerking: