woensdag 17 februari 2010

Holy Stitch goodies!

Oef was ik helemaal vergeten maar ik wilde jullie nog mijn goodies laten zien die ik op de Holy Stitch-markt had gescoort!
overzichtje

Paul gemaakt door Droomol.nl
Softies,plush en art.
Tjaaaaaa dit is helemaal mijn ding!!!!
Fantasie-poppen, dieren en andere creaties.
Met zoveel humor en liefde gemaakt en ik vind haar zo'n gezellig mens Haar website is in de maak maar je kunt even voor proeven op:

Zie,zie Paul staat op de voorkant met zijn handje te zwaaien, zie je 'em?
Cooool of niet dan?!

Ook deze paperclip is van haar hand. Kreeg ik in mijn goodie-bag!

En omdat ik gek op Engelse drop ben/was en niet meer suiker mag hebben.
Heb ik deze vilten Engelse dropjes gekocht.
Julian vergist zich telkens zooo lachen!

En zien jullie Hello Kitty met paashazen oortjes ook?
Jaaa ik verlang naar Pasen en dan wel zonder die sneeuw en kou
(want April doet wat ie wil)


Een zelfmaak pakketje genaamd...
"Wurmpie"
ook zo verrekte grappig!


Een heerlijk hartenzeepje in zo'n mooi Engels aandoende schaaltje
Een klein hartje met stichery of zoiets, vroeger heette 't gewoon borduren
maar dat zal wel suf en ouderwets klinken.

Nog een mooi zeepje

Ja ik vond het heel erg leuk en gezellig.
De ambiance is bijzonder je komt tenslotte,als het goed gaat, niet elke dag in de Bajes.
Ik vind het altijd leuk en bijzonder om andermans werk en creaties te bewonderen en vind het inspirerend.
Jeanet

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleuren! Heel gezellig zo, goed voor veel creatieve uurtjes al je mooie goodies....

    Een leuke woensdag!
    Groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he, wat een leuke dingetjes zie ik allemaal voorbij komen.
    Ja joh, borduren klinkt erg oudewets! hahaha, nee hoor! Die engelse dropjes zijn net echt! leuk hoor!

    Lieve groet Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jeannet wat heb j eeen mooie goodies gescoord.
    de slaap wortel slaap kindjes zijn zoals ze in hun holletjes zitten 8 cm hoog!

    Er staat een award voor jou klaar op mijn blog een "Sunshine Award"!
    Klinkt in ieder geval lekker zonnig ;-)!
    De lente kan wat mij betreft beginnen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen