zaterdag 20 februari 2010

TaTaaaaa een Award!!!

Yes ik heb een Award gekregen!
Ik voel mij zeer vereerd en ben er heel erg blij mee.
Ik heb deze zonnestraal Award van Viltcreaties Corina gekregen, heeeerlijk!


Nu wil ik deze zonnestraal heel graag doorgeven aan de volgende dames:
Trrrrrrrr.....(tromgeroffel)...Trrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Deze dames vind ik inspirerend en kom geregeld even "aanwaaien".
Als jullie deze Award in ontvangst willen nemen mogen jullie
de Award op je blog zetten en weer doorgeven aan 6 andere personen.
Met een link naar hun blog en die personen laten weten dat ze een award hebben gewonnen.
Ook dien je nog even de naam te vermelden van wie je, je award gekregen hebt.

Maar eigenlijk gun ik jullie alllemaal zonneschijn toe.
Dus bij deze:
Duizende zonnestraaltjes voor jullie allemaal!
Van Jeanet....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten