dinsdag 7 september 2010

even geduld A.u.b

Dames er stormt een storm door mijn hoofd!
Er is zoooooveeel te vertellen en te laten zien.
Ik heb iets gewonnen!!!
En ik doe weer allemaal gekke dingen.
Ik laat binnenkort alles zien.
En ik kom gauw bij jullie allemaal langs.
Maar eerst even uit razen..'t is een gekkehuis!
Even een paar foto's en dan raas ik weer verder...
Dit is "Vlokje"
Eindelijk,eindelijk,eindelijk afgemaakt!
Begonnen op een poppencursus bij "Poppejans" onder de bezielende begeleiding van Jannie Kamminiga maar plotseling sloeg de angst toe! Vind ik mezelf een prutser en mislukkeling.
Kost mij altijd onvoorstelbaar veel moed en kracht om mezelf te hervinden en te bedenken dat ik goed genoeg ben zoals ik ben. Last van een opspelige EGO noem ik het altijd gekscherend maar lastig is het wel.
FAALangst en dat soort geklier met vervelende gevolgen dat ik mezelf in een isolement jaag.
Laatste fotootje van Vlokje zittend op mijn oude Singer naaimachine die in de gang staat.
Tot gauw.... rondrazende Jeanet!

3 opmerkingen:

  1. houd vol houd vol!!! popje is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aahhhh wat een lief poppetje zeg! je mag trots zijn op jezelf!
    Lieve groet Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gekje, je Vlokje is toch gewoon ontzettend lief geworden! Welk kindje ga je daar blij mee maken, of houd je het lekker voor jezelf! ;-)
    Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen