dinsdag 30 november 2010

Sinterklaas-huis

 Zwarte piet heb ik deze zomer op de rommelmarkt gekocht voor één euro. Beetje gehavend maar niets wat een naald en een draad niet kon op lossen. Daarna een rode gazen decoratie doek gebruikt om hem "pietige" dingen te laten doen....
 De schaal met geurende pomanders
 Ooojeee een slaapwandelende piet.....
 Tja vind je het vreemd als je zo'n buik krijgt van al dat gesnoep?!
Mijn straatje gemaakt van zwart karton.
Zooooo lang geleden gemaakt.
Ik was vanochtend even op de "nieuwe" blog van Ida.
Ze is van "web-log" overgestapt naar "blogspot.com".
En ze had foto's gemaakt van al haar Sinterklaas werkjes.
Zo mooi en leuk om te zien.
Tja dan kan ik niet achter blijven.
Niet zoveel zelf gemaakt maar wel verzameld en ook dat vind ik leuk om te laten zien.
Ida´s "nieuwe blog" adres= http://www.idaviltcreatief.blogspot.com/
Kijken hoor! Leuk
Groetjes Jeanet

1 opmerking:

  1. Dag Jeanet! Bedankt voor de reclame die je maakt over mijn weblog! Lief van je.

    Jij hebt ook een gezellige en leuke weblog en bedankt voor het workshopje lichtje maken.
    Je hebt je huis gezellig in sinterklaas sfeer gemaakt! fijne pakjesavond toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen