maandag 21 februari 2011

Nu is het genoeg!!!

Nu is het uit!!!
Basta!!!
Jente krente
over en uit het is genoeg!!!
Waar heb je het over Smoek?!
DIE TROLLEN!!!
De laatste twee weken was er een langzaam, zeer geniepig plan beraamd om mijn spullen weg te togen!!!!
Eerst auto-sleutels... vervelend maar die laat ik wel vaker rondslingeren. (nog niets in de gaten hebbend! HA!!)
Daarna raakte ik bestek kwijt!
Daarna verdwenen er langzamerhand allerlei voorwerpen waarvan je denkt "maar die lagen hier zo net nog?!"
WEG!!!
Ja je gaat aan je verstand twijfelen......
Maar ik heb ze te grazen genomen!
Om een uur of drie in de middag is het altijd zeer rustig rondom hun "hol"
HA! overvallen en opgesloten!
Hier het bewijs!
 Met zijn kleine dikke poeperd het kooitje in!
 HA! opgesloten!
 En nu hangen ze boven de tafel kan ik ze mooi in de gaten houden!
 En ondertussen de chaos opruimen....
Wat een verwoestende bende!
Maar ondanks deze "Ellende" een geweldige Award gekregen van Ida!
Heel erg bedankt Ida!
In mijn volgende post laat ik jullie zien wat het allemaal inhoud!
Jeanet

7 opmerkingen:

  1. Ha Jeanet,
    Wat een geweldig verhaal. Zit met een grijns te lezen! Heerlijk!! En fantastisch dat je nu eindelijk verlost bent van de trollen. Moet hier ook maar eens goed rondkijken, want het verhaal komt me zo bekend voor......

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award en laat de trollen maar boven de tafel hangen kunnen ze teminste niet meer bij jou spullen.

    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je award en misschien moet je ook zo een allien maken als oppas ;-))
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Jeanet, gefeliciteerd! Wat heb je toch een leuke verhalen elke keer, ik lach me gek!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij je trollen, ik heb last van hongerige kaboutertjes. Die komen 's nachts uit en halen allerlei kattekwaad uit. Ze eten koekjes, en laten de lege doos in de kast achter. Ze knabbelen chips : ik zie de kruimels op de vloer. De kaas verdwijnt uit de ijskast, en de fles cola die ik apart houd voor als we visite hebben staat leeg in de kast... Noch mijn man noch mijn zonen beweren ook maar iets met deze toestanden te maken te hebben. Dus besluit ik dat er kaboutertjes in huis zitten.... Misschien moet ik ook een val plaatsen, net als jij deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, dik verdiend!
    Ik hoop je binnenkort weer eens te zien. Dikke knuffel van je weet wel,..n.e

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk elkaar weer gezien en gesproken te hebben. Wat was het druk he? Leuk verhaal hierboven. Wat hebben we een fantasie he en het is net of het echt is Hi hihi nou ja het is ook echt.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen