woensdag 21 december 2011

KERST

Zoveel te doen en vooral zoveel te maken en te koken en te bekijken!
Uit hoeveel dagen bestaat kerst ook alweer? Hmmmmm....gewoon genieten!
Het kerstmannetje is van Atelier Sterre alleen heb ik er goudkleurige kraaltjes bij gebruikt. En dan natuurlijk al die oude kerstprullaria....heerlijk!!! Een zacht dennebos geurtje van Jacob.
Het poppenhuiskamertje ook in kerstsfeer plus kadootjes.
Mijn hele, hele oude kerststal. Die veilig op de kast staat maar in de kast nog meer kerst"troep". Hoofden opzij alstublieft want aan de zijkant van de andere kast hangt de Engelse brievenbus van Atelier Tintangel!
Daarbij deze dankbare boodschap aan Marja! Lieve Marja nogmaals bedankt!!!
Ik hoop dat je het leest! En dan ik mijn keuken staat nog een lekker geurtje zich te verspreiden gekocht bij, alweer een lief mens, Rianne van Atelier Koekedieffie uit Coevorden. Ik voel mij een geluksmens!
Tot gauw allemaal. Ik ga met een lijm pistool aan de slag...als dat maar goed gaat ha,ha,ha.
Jeanet

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kerstman GEWELDIG!!! WAUW!! Eens kijken of ik die ook heb hahahhaaha!! Bedankt voor je mooie kaart en voor je Merci!

    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jeanet! Gezellig weer een postje van jou! En echt helemaal à la Jeanet, met een heerlijk vol kersthuis! Je kerstmannetje is een snoeppie hoor!
    Je vroeg naar de Molly Makes, ik kocht 'em bij de Bruna, ik vind het een heerlijk, kleurrijk en inspirerend blad, alleen wel een beetje duur: 12,50 Dus ik weet niet of ik 'em blijf kopen, maar ja, het kerstnummer is altijd wel speciaal, die moest ik gewoon hebben, hahaha!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vieren hier thuis altijd derde kerstdag maar of dit landelijk in te voeren is, denk het niet..
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepie het kerstmannetje.

    Kijk uit met het lijmpistool.
    Ik brand nog al eens mijn vingers aan die lijm.
    Maar handig zijn ze wel.
    Fijne dagen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen