maandag 20 april 2020

Een doosje gelukzaligheid

 Kijk een doosje bezorgd op zaterdag morgen door HARD werkende postbezorgers! (respect!)
 Ik was zenuwachtig. Want Mai van Cuteness had mij al bericht gegeven dat mijn doosje met gelukzaligheid onderweg was. Als ik zenuwachtig ben ga ik opruimen en ik was druk bezig mijn naaikistje spulletjes te sorteren. Maar alles werd stop gezet toen de deurbel ging!
 Mijn bestelling bij Cuteness werd bezorgd! Kijk dan, kijk dan!!!!!! En ook zó mooi verpakt!
Je zult je misschien afvragen "nou Smoek vanwaar deze hysterie op de vroege maandag morgen?"
 Eén woord: KAWAII!!!
 Japanse spulletjes met een zeer hoog KAWAII gehalte uit Japan.
Kawaii betekent zoveel als schattig.
En Smoek houd zo van schattig!!!
 Kijk dan, kijk dan, een potlodendop. Zo krijg je niet meer grijze strepen in je etui.
 EN ik kreeg van Mai ook nog als extra verassing gelukssterren strookjes om gelukssterretjes - lucky stars van te vouwen. Zo lief! Bedankt Mai!
 En zo'n handige marker in een snoepjes vorm zo cute!
 Een pottelood dat zei mijn dochter vroeger altijd toen ze nog klein was.."mama waar zijn mijn potteloden hi,hi,hi"Zij is nu al 29 en is juf in het speciaal onderwijs. Wij zijn zo trots op haar!
Ook heel Kawaii! zijn deze figuurtjes: Tonkatsu met zijn zielsvriendje Ebu furai no shippo en Tokage
Deze figuurtjes zijn hééééuuulll bekent in Japan!
Ze zijn een beetje verlegen en met elk figuurtje is er wel iets aparts.
Tokage mist zijn mama en heeft een slakje als zijn kleine vriendje en Tonkatsu is ja je gelooft het niet maar is het laatste stukje van een gefrituurde schnitzel dat niemand wil opeten omdat het te vettig is...Ik bedoel maar gek of niet dan om daar een figuurtje over te bedenken. Maar ik vind het briljant!!! En dan het garnalenkontje dat ook niemand opeet is Ebu furai no shippo. Er zijn nog meer vriendjes! Dus Smoek is als een gek aan het sparen. Meer Sumikko gurashi figuurtjes sparen want ik vind ze zóóóó LEUK! Els van https://dingendiefijnzijn.blogspot.com/ heeft het over opwijkingen.
Dit zijn figuurtjes met opwijkingen! Net zoals Smoek zelf ha,ha,ha
Wil je ook een stevige dosis KAWAII ervaren? Dan moet je eventjes, nou eventjes hi,hi,hi naar  https://www.cuteness.nl/gaan gegarandeerd dat je blij en Kawaii gaat voelen!

3 opmerkingen:

  1. mmmm...... smoek die wezentje ken ik helemaal niet hier hebben de jongens het over pokemons maar volgens mij zijn dat andere figuren. Maar leuk zijn ze zeker leuk zo'n pakketje.
    p.s. ik zag in je vorige bericht ineens foto's op stop. ik had dat ook geen idee hoe dat kan ik heb de foto's er op nieuw weer opgezet., als jij een idee hebt hoe dit kan hoor ik het graag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Jasa Fotocopy Murah 24 Jam wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen