maandag 11 oktober 2010

Hitchcock spanning

Hooooiiii allemaal!
Druk, druk,druk bezig geweest met mijn Haloween versieringen.
Op dit moment ben ik gek op TIN. Jaaaaaa die oude troep die mijn moeder vroeger ook op tafel had staan in de vorm van een kraantjes-koffie-pot-kan of zoiets. Leeeelijkk vond ik dat toen!! En nu, nu vind ik het mooooiii. Samen met een bruine soort keulse pot. Prachtig het geeft een soort Thanksgivingday sfeer met pompoenen en mais en mooie gekleurde herfstbladeren. Zachte warme kleuren.


Maar ook duisternis....kraaien in een dode boomtak. Strobalen nog meer tintroep,ha,ha,ha.
Een oud bord met bestek een apotheker flesje oud boek allemaal dingen die zo'n sfeertje geven van euh....
"hier is iemand geweest maar waar is die gebleven...." mmmm... Het gevoel creeren van Hitchcock Spanning.

Tijdelijk heks geworden. Een seconde keek ze me beledigd aan. Maar haar gauw uit gelegd dat het maar een verkleedspelletje was. Daarna verscheen haar "Mona lisa" glimlach weer. Oef! (Ik wil geen ruzie met een vrouw in een schilderij!)
Aan het plafond heb ik tule gehangen. Een hele grote strook en met lichtjes en vleermuizen en spinnen....
Oooo ik vind het zelf zo gaaaaaff!

En natuurlijk mijn zwarte gordijnen van vorig jaar!
Ondertussen ben ik druk in de weer met papier, schaar en lijm.
Knip huizen en dat soort dingen uit zwart karton papier. En de raampjes daar plak ik gekleurd vloeipapier achter en dan schijnt dat zo fijn door. Zo probeer ik een Halloween straat te maken met natuurlijk lichtjes erachter. Ik zit er helemaal in en ga flink uit mijn pannetje! Ha,ha,ha wat een lol.
Veel lol deze week toegewenst! Zoek het op! En lach!
Jeanet

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,

    Wat ziet het er bij jullie thuis eng uit! Je bent er goed in geslaagd om het huis 'Halloween' klaar te maken :-)!

    Fijne nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Jeanet, ik geniet echt van je Halloween-verhaal! Heerlijk hoe je bezig bent in je huis en de sfeer die je schept! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat lachen zit wel goed, hahaha, ik ga hier helemaal in een deuk! Mens, wat ben je weer in de weer geweest! Jij gaat door waar een ander niet meer durft! Geweldig je Halloween huis, zelfs zwarte gordijnen, hoe kom je er allemaal op! Maar het klapstuk vind ik toch wel de dame van het schilderij!
    Ik gniffel nog even na hoor, hahaha!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen