maandag 10 januari 2011

Lichtje in de duisternis

 Eindelijk bezig geweest met mijn winter-tafel-kamer tafereel
(ijspaleis van Tintangel)
 Sweet Moonies muisje maar dan 200% vergroot.
Ze is nu een ijsprinsesje al is het nog niet helemaal klaar. Wil de verlichting even beter verbergen.
En ze krijgt een paar gitjes als ogen in plaats van naalden mmmm....(klinkt voodoo achtig)
 Ja en meneer Eekhoorn gaat met houtjes onder de arm naar de bevroren spiegel vijver hi,hi,hi.
 Ze zijn nog steeds diep "in looooooovvvveeee" Freek en Francie.
 Maar hier is een duister plekje.....een beetje bizar.....
 Ik hoor druk ge gniffel en gesmak en ....ja echt boeren....en weer gesmak... vreemde geluidjes....
 Aha! betrapt! Ik was ze al een paar dagen kwijt... Zomaar plotseling weg!
Maar dit is dus hun nieuwe Hol! 
 Oeps ze verstoppen zich...
 Nou dan maar even een foto van vrouwtje dooi.
Ik ken een zekere "blogster" die haar wel wil inhuren want haar huis word nu gebouwd.
Ja dan wil je natuurlijk geen strenge weersomstandigheden. Dat zorgt alleen maar voor oponthoud.

 (ik kon het toch niet laten om stiekem nog even een kijkje te nemen in dat trollen hol.
Ze hebben zelfs een klein vuurtje lijkt het wel...mmmmm...
Oooo dit wilde ik ook nog even laten zien mijn nieuwe aanwinst.
Een "kale" boom gekocht bij V en D met 70% korting.
Yeeaah dat is zo leuk shoppen!

En mijn laatste foto van mijn tafeltje.
Een wasemkap filter als sneeuwdeken en daar kerstboom verlichting onder gelegd.
Staat zo sprookjesachtig!
Heel veel lichtjes in de duisternis.
Maar wat mij verlicht heeft is dat mijn vader weer thuis is gekomen.
En druk bezig is de draad weer op te pakken!
Zucht! 
Jeanet

6 opmerkingen:

  1. Wat kun je toch heerlijk vertellen!
    Leuk ingericht ook.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke fotoos en hoekjes heb je gemaakt Jeanet!!! Elke keer weer een verrassing wat je gaat schrijven ;-))) Leuk! Fijn dat je vader weer thuis is. Sterkte en beterschap voor hem. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, Jeanet, wat fijn dat je vader weer thuis is! Wat een heerlijke hoekjes heb je gemaakt. Je bent echt helemaal los gegaan! Geniet ervan en van je pappie! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww... wat een gave winterspulletjes heb je allemaal! Dat kasteel is echt een bjoetie!
    Ik heb weer genoten van je verhalen!
    En pffewwww.... wat heerlijk dat je vader weer thuis is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het kasteel een plaatje.
    Alle winter hoekjes zien er leuk uit.
    Je trollen hebben een super plakje gevonden.
    Mooie kale boom.
    Fijn dat je pa weer thuis is.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed nieuws over je vader meid! Dat maakt dat alles er weer beter uitziet he? Leuk je winterhoekje met trollen en al!

    BeantwoordenVerwijderen