maandag 3 januari 2011

Trollen op een stokje

Hier is dat stel dan!
Trollen van Tintangel.
Ze zijn ondeugend en vreten allerlei maffe dingen uit.
Ze zitten op een tak en die hangt boven onze eettafel....
Nee niet echt slim want met grote regelmaat "vallen" ze eraf om soms pardoes te belanden in de....
Lekker bekken zijn het!
Ik voer ze nu maar.
Hoeven ze ook niet stiekem in de schaal met appelflappen te vallen!

Ik wens van uit mijn Smoeke onderkomen jullie allemaal een Fantastisch, gezond en gelukkig en liefdevol 2011 toe Yeeeaaah!
Groetjes Smoek

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn om op te vreten zo leuk!!! Echt schatjes!!

    Wat een leuk idee om een tak boven de eettafel te hebben met leuke trollen erop!

    Groetjes,
    Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaa, ze zijn geweldig! Jij ook een heel mooi 2011 en dank voor je lieve berichtjes! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige trollen. Ik ken ze niet. Tip: Bij het eten maar een vangnetje hangen.
    Een heel gelukkig gezond en creatief 2011.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de beste wensen en een heel gezond en creatief jaar toegewenst! Je bent al goed begonnen met je trollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn zeker erg grappig.
    Alleen jammer dat ze zo lastig zijn.
    Een heel goed gezond en creatief 2011.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww... wat een ondeugend stelletje is het toch!!! Maar volgens mij past dat wel bij jou, hahaha!!!!

    Ik wens jou ook een heel goed, gezond en gelukkig 2011!!!
    Hoe gaat het inmiddels met je vader, tjeetje, wat een akelig bericht!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op deze manier inspireren de troletjes mij wel. Niet geweten dat het zo'n leuk stel is samen.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen