woensdag 28 december 2011

Gelazer in de kerstboom

Kom ik onverwacht de kamer binnen en echt waar stond daar mijn arme kerstboom heen en weer te wiebelen!
Ik op de kop die boom in. (Het zou toch niet een eekhoorn zijn net zoals in die film van "national lampoon christmas" en straks mijn kerstboom naar de barrianen?) Nee het was een ander gevalletje...
Muizen!
Dit keer waren het die "gassies" van atelier Tintangel.
Deze heb ik op de foto kunnen vast leggen want ze zijn water vlug ( vooral deze! Ze zijn super klein, peutertjes nog als je daar over kunt praten het zijn tenslotte muizen...!)
HA! hier eentje gevangen nadat het gemberkoekpopje een stille wenk gaf.
Want kijk nou toch! Die kerstboom raakt gewoon in de rui!!! of verharen, vernaalden "what ever...!!"
De jacht gaat nog even door!
Tot ik ze allemaal te grazen heb..gna, gna,gna...hi..hiiiii!
Jeanet

3 opmerkingen:

  1. Zij zijn leuk.
    Je muis en je peperkoek mannetje.
    Succes met de andere.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de jacht! Hoop dat je fijne dagen hebt gehad! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet,

    Je zal maar echt muizen in je boom hebben. Ik moet er niet aan denken...Voor de tulband heb ik één pak Koopmans cakemeel gebruikt. Ik heb het recept voor cake of de zijkant van het pak verdubbeld. De tulband gaat wel lang in de oven. Bijna 2 uur!

    Heel veel succes en een gezellige oudejaarsavond!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen